به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه تقریباً هیچ چیز وجود ندارد که نتوانید آنلاین تهیه کنید. از خرید لباس، مبلمان، کالاهای خانگی و حتی مواد غذایی تا خرید عینک.

چرا باید عینک را آنلاین بخریم؟

خرید عینک به صورت آنلاین تا حدی واسطه‌ها را حذف می‌کند وهمچنین برخی از هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. در ادامه معایب خرید از فروشگاه و مزایای خرید آنلاین عینک را بررسی کرده ایم.

معایب خرید عینک از فروشگاه

فشار

گاهی اوقات ممکن است به خاطر رودربایستی با فروشنده بابت توضیحات و وقتی که برای شما صرف کرده است، عینک را بخرید یا خیلی سریع انتخاب کنید.

جمعیت

یک فروشگاه شلوغ می‌تواند منجر به صف‌های طولانی، انتظار طولانی برای دیدن یک فروشنده و به طور کلی منجر به خرید عجولانه شود.

انتخاب محدود

این مورد هم می‌تواند به نفع ما باشد و هم به ضرر ما! بیشتر فروشگاه‌ها عینک‌ها را بر اساس قیمت دسته‌بندی می‌کنند. این باعث می‌شود گزینه‌های کمتری برای انتخاب داشته باشید.

اگر به دنبال خرید عینک طبی یا آفتابی هستید و فرصت این را ندارید که به فروشگاه مراجعه کنید، ما با امکان تست آنلاین عینک‌های طبی و غیر طبی، خرید آنلاین عینک را برای شما راحت کرده ایم.

سایت‌ها و فروشگاه‌های معدودی وجود دارند که اپلیکیشن‌های تست آنلاین عینک روی صورت را به شما معرفی کرده باشند تا با نصب آنها بتوانید به صورت آنلاین خرید کنید، اما هر کدام پیچیدگی‌ها و مشکلات خاص خود را دارند.

تست مجازی عینک روی صورت

برای تست آنلاین عینک‌های غیر طبی شما به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین عینک‌ها را تست کنید، اما برای تست آنلاین فریم عینک طبی کار کمی پیچیده‌تر است،، شما علاوه بر وبکم یا دوربین موبایل باید نسخه معتبر از چشم پزشک یااپتومتریست را نیز به همراه داشته باشید. به علاوه، ما در خانه عینک با تکیه بر دقت و مهارت کلیه خدمات خود را گارانتی می‌کنیم! که با خیال راحت بصورت آنلاین خرید کنید.

تنها در ۳ مرحله آسان مدل‌های مجازی عینک مورد علاقه خود را امتحان کنید:

۱. در صفحه محصول، روی “تست روی صورت” کلیک کنید.

تست آنلاین عینک روی صورت، خدمتی جدید از خانه عینک

۲. دستورالعمل‌های ساده را دنبال کنید.

۳. فریم‌های مختلف را امتحان کنید و مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید.

بعد چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از انتخاب فریم‌های مورد علاقه خود از طریق تست مجازی عینک روی صورت، باید نوع و کاربرد لنز، سبک مناسب و سایر گزینه‌های موجود را انتخاب کنید. هنگامی که از انتخاب خود راضی بودید، به سادگی روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید; تا ساخت خود را ذخیره کنید. اگرانتخاب شما عینک طبی باشد، در حین تسویه حساب، از شما خواسته می‌شود نسخه معتبری را از یک اپتومتریست آپلود کنید; و بعد از آن، به راحتی عینک خود درب منزل تحویل بگیرید.

مزایای تست مجازی عینک روی صورت

امکان تست مجازی چندین عینک به طور همزمان روی صورت در کمترین زمان ممکن.

به اشتراک گذاشتن نتایج با دوستان خود برای تصمیم گیری بهتر در انتخاب عینک

امکان تست مجازی انواع فریم‌ها در رنگ‌ها و سبک‌ها و زوایای مختلف

راهنمای انتخاب عینک مناسب با توجه به فرم صورت

برای انتخاب فریم عینک مناسب، باید فرم صورت خود را بشناسید. با تست آنلاین عینک متوجه خواهید شد که بهترین فریم برای شما چیست!

شکل صورت من چگونه است؟

دقت کنید که بیشتر چهره‌ها ترکیبی از شکل‌ها و زاویه‌های مختلف هستند؛ اما چهار فرم اصلی وجود دارد:

مربعی

بیضی شکل

گرد

قلبی

عینک مناسب برای صورت مربعی شکل

صورت‌های مربعی اغلب دارای ویژگی‌های برجسته و زاویه دار هستند. فریم‌های گرد و نازک ترکه در کناره کمی پهن ترهستند و فریم‌های بیضی شکل، در صورت‌های مربعی ظاهری هماهنگ و طبیعی خواهند داشت.

عینک مناسب برای صورت بیضی شکل

صورت با شکل بیضی دارای گونه‌های بلندتر و کمی پهن‌تر که به سمت پیشانی باریک‌تر است، هستند. این شکل صورت به شما این امکان را می‌دهد که تقریباً هر فریمی به خصوص فریم‌های بزرگ و پهن برای شما مناسب باشد. توصیه ما این است که از قاب‌های مستطیل، بیضی، مربع و گرد را انتخاب کنید.

عینک مناسب برای صورت گرد

فریم‌های زاویه دار مانند فریم‌های مستطیلی، مربعی و بیضی برای صورت‌های گرد بسیار مناسب هستند. اگر صورت شما گرد است، از انتخاب قاب‌های کوچک و گرد خودداری کنید.

عینک برای صورت‌های قلبی شکل

صورت‌های قلبی شکل در قسمت پیشانی پهن‌تر با چانه باریک و گونه‌های بلند هستند.

بنابراین، برای اینکه بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید، فریم‌های گرد یا بیضی شکلی را پیدا کنید که باریک هستند. از انتخاب فریم‌های پهن و بزرگ خودداری کنید.

مزایای خرید آنلاین عینک

اگر در مورد خرید آنلاین عینک نگران هستید، به ما اجازه دهید که مزایای آن را بشکافیم و خیالتان را راحت کنیم.

تست آنلاین عینک روی صورت، خدمتی جدید از خانه عینک

صرفه جویی در زمان و راحتی

شما می‌توانید از خانه یا محل کار خود در کمترین زمان ممکن خرید کنید. خرید آنلاین عینک به این معنی است که شما مجبور نیستید زمان زیادی از روز خود را صرف خرید عینک کنید، بلکه فقط در چند دقیقه این کار انجام می‌شود.

صرفه جویی در هزینه

از آنجایی که هزینه‌های جاری سایت‌ها بسیار کمتر از فروشگاه‌ها است بنابراین حاشیه سود آنها ممکن است به سمت فروش در حجم باشد. این بدان معناست که چون فریم‌های بیشتری می‌فروشند، می‌توانند سود خود را در هر فروش کاهش دهند.

در نتیجه، سایت‌ها می‌توانند عینک را باهمان کیفیتی که در فروشگاه می‌خرید با قیمتی بسیار کمتر ارائه دهند.

خرید بیش از یک جفت عینک

امروزه بسیاری از استفاده کنندگان از عینک ترجیح می‌دهند بیش از یک عینک را در زندگی روزمره یا کار خود داشته باشند و معمولاً چندین جفت را در یک زمان می خرند. با خرید آنلاین می‌توانند تنوع بیشتری از محصولات را در سبک‌های مختلف ببینند و به راحتی آنها را تهیه کنند.

این مطلب یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.



Source link