اخبار عینک

عينک های دوربين دار برای عکس های فوری

عينک های دوربين دار برای عکس های فوری يک نمونه آزمايشی عينک آفتابی با دوربينی که داخل آن تعبيه شده است توسط محققان شرکت هيولت پاکارد طراحی شده است. هو رابسون از دست اندرکاران ساخت اين عينک گفت: “اين عينک در واقع يک دوربين پوشيدنی است که هيچکس متوجه وجود آن نمی شود و می تواند از حوادث مهم محيط اطراف عکس بگيرد.” اما کارشناسان می گويند که اگر اين فن آوری رواج يابد و وارد زندگی روزمره شود ممکن است پيامدهايی در زمينه حقوق و حريم خصوصی زندگی مردم به همراه داشته باشد. اين عينک آفتابی که در شهر بريستول انگلستان در آزمايشگاه هيولت پارکارد ساخته شده است مجهز به دوربينی است که بی وقفه از آنچه فرد می بيند عکس می گيرد. دوربين همچنين دارای کليد خاموش روشن است بنابراين می توان آن را از کار انداخت.

عينک های دوربين دار برای عکس های فوری

يک نمونه آزمايشی عينک آفتابی با دوربينی که داخل آن تعبيه شده است توسط محققان شرکت هيولت پاکارد طراحی شده است.
هو رابسون از دست اندرکاران ساخت اين عينک گفت: “اين عينک در واقع يک دوربين پوشيدنی است که هيچکس متوجه وجود آن نمی شود و می تواند از حوادث مهم محيط اطراف عکس بگيرد.”
اما کارشناسان می گويند که اگر اين فن آوری رواج يابد و وارد زندگی روزمره شود ممکن است پيامدهايی در زمينه حقوق و حريم خصوصی زندگی مردم به همراه داشته باشد.
اين عينک آفتابی که در شهر بريستول انگلستان در آزمايشگاه هيولت پارکارد ساخته شده است مجهز به دوربينی است که بی وقفه از آنچه فرد می بيند عکس می گيرد. دوربين همچنين دارای کليد خاموش روشن است بنابراين می توان آن را از کار انداخ

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *