اخبار و مطالب

عینک برای تشخیص احساسات افراد

برنامه جدیدی برای عینک گوگل ارائه شده است که می‌تواند احساسات افراد را تشخیص دهد. به گزارش نسیم نیوز به نقل از فرهنگ نیوز ، کمپانی Emotient اپلیکیشنی را معرفی کرده است که با استفاده از آن در عینک گوگل می‌توان از روی حالات چهره‌ی افراد به احساسات درونی آن‌ها پی برد. این اپلیکیشن تنها محدود به استفاده در عینک گوگل نیست و می‌توان در ابزار‌های دیگری نیز از آن استفاده کرد. این اپلیکیشن با بررسی ساختار چهره‌ی افراد به احساسات درونی آن‌ها پی می‌برد. با استفاده از این اپلیکیشن در گجت های پوشیدنی می‌توان به راحتی احساسات افرادی را که با آن‌ها روبرو می شویم بفهمیم. این تحلیل‌گر حالات می‌‌تواند با بررسی حالت چهره‌ی افراد احساسات آن‌ها از جمله شادی، علاقمندی، خشم و تعجب را در بازه‌ی دید فردی که عینک را بر چشم دارد، تشخیص دهد. کمپانی Emotient مبلغ 6 میلیون دلار را از طریق نمایش قابلیت‌های این اپلیکیشن جذب کرده است و در نظر دارد تا نسخه‌ی بتای این اپلکیشن را برای کاربران اختصاصی در آینده ای نزدیک عرضه کند. درپایان این نکته را هم بگوییم که بسیاری به این اپلیکیشن معترض شده اند و معتقدند ثبت لحظات و احساسات آنها حریم شخصی را نقض می کند.

برنامه جدیدی برای عینک گوگل ارائه شده است که می‌تواند احساسات افراد را تشخیص دهد.

به گزارش نسیم نیوز به نقل از فرهنگ نیوز ، کمپانی Emotient اپلیکیشنی را معرفی کرده است که با استفاده از آن در عینک گوگل می‌توان از روی حالات چهره‌ی افراد به احساسات درونی آن‌ها پی برد.

این اپلیکیشن تنها محدود به استفاده در عینک گوگل نیست و می‌توان در ابزار‌های دیگری نیز از آن استفاده کرد. این اپلیکیشن با بررسی ساختار چهره‌ی افراد به احساسات درونی آن‌ها پی می‌برد. با استفاده از این اپلیکیشن در گجت های پوشیدنی می‌توان به راحتی احساسات افرادی را که با آن‌ها روبرو می شویم بفهمیم.

این تحلیل‌گر حالات می‌‌تواند با بررسی حالت چهره‌ی افراد احساسات آن‌ها از جمله شادی، علاقمندی، خشم و تعجب را در بازه‌ی دید فردی که عینک را بر چشم دارد، تشخیص دهد.

کمپانی Emotient مبلغ 6 میلیون دلار را از طریق نمایش قابلیت‌های این اپلیکیشن جذب کرده است و در نظر دارد تا نسخه‌ی بتای این اپلکیشن را برای کاربران اختصاصی در آینده ای نزدیک عرضه کند.

درپایان این نکته را هم بگوییم که بسیاری به این اپلیکیشن معترض شده اند و معتقدند ثبت لحظات و احساسات آنها حریم شخصی را نقض می کند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *