اخبار و مطالب

مشاغلی که در آن عینک آفتابی ضروری است

عینک آفتابی یک وسیلهٔ تجملی نیست و نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت پوست وچشم افراد دارد، صاحبان برخی از مشاغل بیشتر از سایرین باید از این وسیله استفاده کنند. با نزدیک شدن به سال نو و افزایش درجه حرارت و تابش بیشتر نور خورشید لزوم استفادهٔ از عینک آفتابی دیده می‌شود. گفتنی است، افراد باید از عینک‌های آفتابی استاندارد استفاده نمایند که علاوه بر محافظت کامل از چشم، سبب رد شدن امواج مضر خورشید به داخل مردمک چشم نیز می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهند، برخی از افراد بهتر است بیشتر از سایرین از عینک آفتابی برای محافظت خود استفاده کنند، از جمله افرادی که جراحی بر روی چشم خود انجام داده‌اند، و یا باغبانان که به گردهٔ گل‌ها، آلودگی‌ها و حتی نور شدید خورشید حساسیت دارند و چشم آن‌ها دچار قرمزی، تورم، خارش و اشک ریزی می‌شود. مهندسان کامپیو‌تر و یا افرادی که زیاد از وسایل الکترونیکی مانند تبلت، رایانه و یا گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند به دلیل تماس مدام با نور آبی چشمان حساس و آسیب پذیر در مقابل نور خورشید دارند و توصیه می‌شود حتماً در هنگام خروج از منزل یا محل کار از عینک آفتابی استاندارد استفاده نمایند.

عینک آفتابی یک وسیلهٔ تجملی نیست و نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت پوست وچشم افراد دارد، صاحبان برخی از مشاغل بیشتر از سایرین باید از این وسیله استفاده کنند.
 با نزدیک شدن به سال نو و افزایش درجه حرارت و تابش بیشتر نور خورشید لزوم استفادهٔ از عینک آفتابی دیده می‌شود.

گفتنی است، افراد باید از عینک‌های آفتابی استاندارد استفاده نمایند که علاوه بر محافظت کامل از چشم، سبب رد شدن امواج مضر خورشید به داخل مردمک چشم نیز می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، برخی از افراد بهتر است بیشتر از سایرین از عینک آفتابی برای محافظت خود استفاده کنند، از جمله افرادی که جراحی بر روی چشم خود انجام داده‌اند، و یا باغبانان که به گردهٔ گل‌ها، آلودگی‌ها و حتی نور شدید خورشید حساسیت دارند و چشم آن‌ها دچار قرمزی، تورم، خارش و اشک ریزی می‌شود.

مهندسان کامپیو‌تر و یا افرادی که زیاد از وسایل الکترونیکی مانند تبلت، رایانه و یا گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند به دلیل تماس مدام با نور آبی چشمان حساس و آسیب پذیر در مقابل نور خورشید دارند و توصیه می‌شود حتماً در هنگام خروج از منزل یا محل کار از عینک آفتابی استاندارد استفاده نمایند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *