اخبار عینک

شیشه عینک نویسنده‌ای ترک خورد و خودش گم شد!

طلا نژاد‌حسن از نگارش دو رمان تازه‌ از خود با عنوان «احتمالا شیشه عینکم ترک خورده است» و «من گم‌ شده‌ام» خبر داد.

طلا نژادحسن در گفتگو با خبرنگار مهر، از پایان تالیف دو اثر تازه از خود خبر داد و گفت: قرارداد انتشار تازه‌ترین رمان من با عنوان «من گم‌شده‌ام» را با نشر پاپریک بسته‌ام و کتاب برای دریافت مجوز به اداره کتاب رفته است، اما گمان نمی‌کنم که تا نمایشگاه کتاب امسال این اثر آماده بهره‌برداری شود.

وی افزود: این رمان اثری است زن‌محور و داستان این درباره زنی است که در سامانه زندگی شهری ربوده می‌شود. البته این ربوده شدن ظاهر فیزیکی قصه است و در واقع یک ارجاع ذهنی به شمار می‌رود.

به گفته نویسنده، داستان در پی این ربایش فیزیکی به نوعی سعی دارد از ربایش ذهنی و وجودی این زن در بستر زندگی شهری خبر بدهد.

این نویسنده همچنین از تالیف رمان تازه‌ای برای انتشار در نشر قطره خبر داد و گفت: رمان دیگری را  هم به تازگی با عنوان «احتمالا شیشه عینکم ترک خورده است» نوشته‌ام. این رمان با محوریت یک زن نوشته شده است و داستانی تاریخی در حول و حوش کوتای 28 مرداد را در بستر یک روایت اجتماعی دنبال می‌کند.

به گفته نژادحسن این رمان هم اکنون در دست بازنویسی قرار دارد.

این نویسنده همچنین از تمایل ناشر برای تجدید چاپ آخرین اثر وی با عنوان «شهریور هزار و سیصد و نمی‌دانم چند» خبر داد و گفت: نشر قطره ابراز تمایل کرده است که این اثر را به زودی به چاپ دوم برساند.

این کتاب به تازگی در نشستی ادبی در شهر اصفهان با حضور نویسندگانی چون رحیم اخوت، خدیجه شریعتی و رضوان نیلی‌پور نقد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *